A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Лукавецький ліцей Берегометської селищної ради Вижницького району Чернівецької області

Відкритий урок з математики

Дата: 05.03.2024 00:05
Кількість переглядів: 54

Фото без опису

В освітній практиці  є звичайні уроки, є і відкриті.  Відкритий урок на відміну від звичайних – спеціально підготовлена форма організації методичної роботи, в той же час на таких уроках протікає реальний навчальний процес.

Вчителі початкових класів ліцею проводять відкриті уроки не за для «показухи», а як обмін досвідом роботи з питання удосконалення уроку: щоб урок був і  ефектним , і ефективним.

У рамках роботи професійної спільноти вчителів початкових класів відкритий урок з математики у 1-А класі провела Меленко Г.Ю.

 Тема уроку: «Числа 21- 40. Утворення, читання, запис чисел. Творча робота над задачею. Геометричні фігури».  

          Навчання, насамперед, - праця, щоденна праця розуму. То ж учні опанували навчальний матеріал наполегливо, охоче. І якось органічно їм сприяли «ефекти»:  друзями учнів на уроці були роботи - Чомучка і  Лічбусик; усне опитування  - за допомогою леґо; Пес Патрон запросив дітей разом з роботами на  фізкультхвилинку; цікава фізкультхвилинка, яку  виконували і  вчителі,  водночас - закріплювали вивчені числа;   носом  прописували число, яке містить 2 десятки і 7 одиниць, колінами – число, яке містить 3 десятка і 5 одиниць; пригадали геометричні фігури, з яких був утворений робот; розмалювали розмальовки від роботів і т. д.

          Обговорення уроку – важливий етап методичної взаємодії: збоку можна побачити і плюси, і мінуси. А ще, напрацювати варіанти щодо перетворення мінусів у плюси.

Меленко Г.Ю. прагне довести, що відкриті уроки – це ефектні уроки та ефективні уроки.

Схоже, їй це вдається.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень