Відкритий урок з математики
В освітній практиці є звичайні уроки, є і відкриті. Відкритий урок на відміну від звичайних – спеціально підготовлена форма організації методичної роботи, в той же час на таких уроках протікає реальний навчальний процес.
Вчителі початкових класів ліцею проводять відкриті уроки не за для «показухи», а як обмін досвідом роботи з питання удосконалення уроку: щоб урок був і ефектним , і ефективним.
У рамках роботи професійної спільноти вчителів початкових класів відкритий урок з математики у 1-А класі провела Меленко Г.Ю.
Тема уроку: «Числа 21- 40. Утворення, читання, запис чисел. Творча робота над задачею. Геометричні фігури».
Навчання, насамперед, - праця, щоденна праця розуму. То ж учні опанували навчальний матеріал наполегливо, охоче. І якось органічно їм сприяли «ефекти»: друзями учнів на уроці були роботи - Чомучка і Лічбусик; усне опитування - за допомогою леґо; Пес Патрон запросив дітей разом з роботами на фізкультхвилинку; цікава фізкультхвилинка, яку виконували і вчителі, водночас - закріплювали вивчені числа; носом прописували число, яке містить 2 десятки і 7 одиниць, колінами – число, яке містить 3 десятка і 5 одиниць; пригадали геометричні фігури, з яких був утворений робот; розмалювали розмальовки від роботів і т. д.
Обговорення уроку – важливий етап методичної взаємодії: збоку можна побачити і плюси, і мінуси. А ще, напрацювати варіанти щодо перетворення мінусів у плюси.
Меленко Г.Ю. прагне довести, що відкриті уроки – це ефектні уроки та ефективні уроки.
Схоже, їй це вдається.