Правила для для здобувачів освіти
https://rada.info/upload/users_files/21437572/505186fdd30210d5fe01229112eb1d0a.pdf
Правила поведінки у Лукавецькому ліцеї
Наші цінності обумовлюють наші правила:
- Цінуємо досвід, патріотизм, активну життєву позицію своїх земляків, випускників школи. Історія школи – це персональні історії кожного її випускника, громадянина своєї країни, патріота, особистості.
2. Людина, її життя, здоров’я, безпека – найбільша цінність в суспільстві. Кожен з нас ( дорослий і дитина) дбає про себе, про всіх у шкільній родині, про особисту та колективну безпеку.
3. «Я –концепція» в системі «МИ»:
Довіра. Я довіряю всім членам Лукавецької родини: учням, батькам, учителям та команді «Лукавецький ліцей».
Розвиток. Я розвиваюсь сам і допомагаю розвиватись іншим.
Повага. Я поважаю кожного, незалежно від статі, віку, національності, релігійних переконань, сексуальної орієнтації та матеріального статку.
Відповідальність. Я несу відповідальність за свій результат, свідомо ставлюсь до цінностей Лукавецького ліцею, правил, завдань та обов’язків.
Командність. Я є частиною успіху шкільної спільноти: працюю, надихаю, ділюсь, допомагаю тим, хто потребує.
Академічна доброчесність. Я старанний і самостійний у навчанні; відповідальний за власні вчинки і чесне здобуття оцінок; я за толерування думок, взаємоповагу, підтримку, гідну та моральну поведінку під час навчального процесу та поза ним.
4. Цінуємо партнерську взаємодію з батьками.
Навчання – це не двосторонній процес взаємодії учнів та вчителів, в ньому присутня і третя, не менш важлива, сторона – батьки. Саме тому ми зараховуємо до Лукавецького закладу освіти не лише дитину, а й найближчих для неї людей – тата і маму, тобто всю сім’ю, і бачимо батьків активними учасниками навчально-виховного процесу нарівні з учнями та вчителями.
Правила поведінки учнів базуються на чинному законодавстві України, Статуті Лукавецького ліцею.
Загальні правила поведінки
Учень приходить до школи за 10-15 хв. до початку навчальних занять, займає своє робоче місце, готує все необхідне навчальне приладдя до уроку.
Школа — територія, на якій не місце будь-яким видам зброї, зокрема ножам, вибуховим, вогненебезпечним речовинам, алкогольним напоям, цигаркам, наркотикам, токсичним речовинам.
Йти зі школи та її території можна лише з дозволу вчителів або медичної сестри (попередньо узгодивши з батьками)
Учні поводяться ввічливо, піклуються про молодших школярів.
У школі учні поводяться гідно та поважають честь і гідність людей, які знаходяться поруч.
Учні бережуть майно школи, дбають про чистоту та порядок на території школи.
Цькування, бійки, залякування, лихослів’я та знущання над людиною є неприпустимими формами поведінки у школі та за її межами.
Учень старанно виконує домашні завдання.
Правила поведінки під час уроку
Учні входять до класу за дзвоником. запізнюватися на уроки можна лише з поважних причин.
Під час уроку учень працює, з повагою ставиться до праці інших учнів, вчителя.
Урок закінчується тоді, коли вчитель оголосив про це. Тільки після цього учні можуть йти на перерву.
Учні охайно ведуть щоденники і дають його вчителю без будь-яких заперечень.
Учень дбайливо ставиться до своїх підручників та зошитів.
Учні знають і дотримуються правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення.
Користуватися мобільними телефонами під час проведення уроків можна лише з навчальними цілями, з дозволу вчителя.
Правила поведінки під час перерви
Під час перерви учень прибирає своє робоче місце й готується до наступного уроку.
Під час перерви учні дотримуються правил техніки безпеки під час руху сходами, коридорами, в класних приміщеннях; у нашому ліцеї грають у м’яча лише у приміщеннях, пристосованих для цього.
Наш ліцей – заклад, у якому шанують біблійну істину: «Спочатку було Слово», тому у нашому ліцеї немає місця лихослів’ю. сваркам, бійкам, з’ясуванню стосунків.
Правила поведінки в їдальні
Під час перебування в їдальні учні дотримуються гарних манер і поводяться пристойно.
Учні шанобливо ставляться до працівників їдальні.
Розмовляти під час їжі можна не голосно, щоб не турбувати тих, хто їсть по сусідству.
Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.
У шкільній їдальні учні дотримуються вимог вчителів, працівників їдальні та чергових і дотримуються черги.
Правила поведінки в шкільному автобусі
Учні, пасажири шкільного автобуса:
- заходять в шкільний автобус, не поспішаючи, дотримуючись черги, не випереджаючи всіх;
- займають зазначене місце;
- старші школярі займають місця в задній частині салона автобуса, молодші - в передній;
- виконують вимогу супроводжуючої особи, що має право здійснювати контроль;
- здійснюють посадку ( висадку) лише після повної зупинки автобуса;
- повідомляють водієві про виявлені забуті речі, документи та цінності.
Виходимо з автобуса правильно
- вихід з автобуса починається тільки по команді старшої особи, відповідальної за перевезення учнів;
- не поспішаємо, коли виходимо;
- першою з автобуса виходить старша особа, відповідальна за перевезення школярів, і допомагає молодшим школярам вийти із автобуса;
- після виходу із транспортного засобу потрібно уважно дивитися на дорогу, і, не поспішаючи, переходити її.
Під час руху учні ліцею пам’ятають про декілька вкрай важливих «НЕ»:
- сидять на своїх місцях, не ходять по салону;
- не ставлять на проході салону автобуса свої речі;
- розуміють, що без необхідності не треба натискати сигнальні кнопки »виклик до водія»;
- самостійно не відкривають і не закривають кватирки та вентиляційні люки;
- не псують оббивку сидінь та інше обладнання автобуса;
- не кричать, не висовуються з вікна, не заважають іншим при вході та виході;
- не смітять;
- не відволікають водія від керування;
- не користуються аварійним обладнанням без потреби.
Правила використання інтернет-ресурсів
Здобувачі освіти використовують Інтернет-ресурси виключно з навчальною метою.
Учні ліцею не відвідують сайти, які містять непристойну, заборонену, нелегальну інформацію, насильство тощо.
Здобувачі освіти уникають відкриття файлів, листів, що надходять з невідомих джерел.
Використання інформації з Інтернет-ресурсів має містити посилання на джерело (дотримання принципів академічної доброчесності).
Учні ліцею не поширюють інформацію, що може образити інших осіб або заподіяти їм шкоду.